Az üzlet-folytonossági terv (BCP) egy olyan egyedi, cégedre szabott eljárásmód, amely üzleti folyamataidra fókuszál egy bekövetkező krízis alatt. Ez a részletes kockázatkezelési terv segít, hogy céged gyorsan és költséghatékonyan reagálhasson a káros eseményekre.
Készülj fel a krízishelyzetekre
üzletmenet-folytonosság és katasztrófaelhárítási tervekkel!
![](https://gdpr-okosan.hu/wp-content/uploads/2020/04/ikonok-gdpr2.jpg?x28132)
A koronavírus megnehezíti vállalkozásod működését?
Maradj stabil válsághelyzetekben is BCP- és DRP krízisterveinkkel!
Üzletmenet-folytonossági terv
Business Continuity Plan (BCP)
Katasztrófaelhárítási terv
Disaster Recovery Plan (DRP)
A katasztrófaelhárítási terv (DRP) célja, hogy megvédd vállalkozásod technikai hátterét válsághelyzetben is. Fontos, hogy ilyenkor informatikai eszközeid megfelelően működjenek, azonban katasztrófaelhárítási tervünk kiemelt hangsúlyt fektet a jövőbeni kritikus események megelőzésére is.
Mit biztosítanak a krízistervek?
– erőforrásokat a krízis megszüntetéséhez
– válságstábot a felelősségi körök tisztázásához
– bevált folyamatokat, hogy agilisan reagálj a változásokra
FELKÉSZÜLT LESZEK
Maradj stabil krízishelyzetben is!
Kérd segítségünk, hogy vészhelyzetekben is felkészült lehess!
FELKÉSZÜLT LESZEK![bcp drp krizisterv](https://gdpr-okosan.hu/wp-content/uploads/2020/04/gdpr-1.jpg?x28132)
Így készül az üzletmenet-folytonossági és
katasztrófaelhárítási terv
![](https://gdpr-okosan.hu/wp-content/uploads/2020/04/flowchart.jpg?x28132)
Lépj velünk kapcsolatba!
Ők már minket választottak
![gdpr-okosan partnerek](https://gdpr-okosan.hu/wp-content/uploads/2020/01/partners-blue.jpg?x28132)