Készülj fel a krízishelyzetekre

üzletmenet-folytonosság és katasztrófaelhárítási tervekkel!

A koronavírus megnehezíti vállalkozásod működését?

Maradj stabil válsághelyzetekben is BCP- és DRP krízisterveinkkel!

Üzletmenet-folytonossági terv

Business Continuity Plan (BCP)

Az üzlet-folytonossági terv (BCP) egy olyan egyedi, cégedre szabott eljárásmód, amely üzleti folyamataidra fókuszál egy bekövetkező krízis alatt. Ez a részletes kockázatkezelési terv segít, hogy céged gyorsan és költséghatékonyan reagálhasson a káros eseményekre.

Katasztrófaelhárítási terv

Disaster Recovery Plan (DRP)

A katasztrófaelhárítási terv (DRP) célja, hogy megvédd vállalkozásod technikai hátterét válsághelyzetben is. Fontos, hogy ilyenkor informatikai eszközeid megfelelően működjenek, azonban katasztrófaelhárítási tervünk kiemelt hangsúlyt fektet a jövőbeni kritikus események megelőzésére is.

Mit biztosítanak a krízistervek?

– erőforrásokat a krízis megszüntetéséhez
– válságstábot a felelősségi körök tisztázásához
– bevált folyamatokat, hogy agilisan reagálj a változásokra

FELKÉSZÜLT LESZEK

Maradj stabil krízishelyzetben is!

Kérd segítségünk, hogy vészhelyzetekben is felkészült lehess!

FELKÉSZÜLT LESZEK
bcp drp krizisterv

Így készül az üzletmenet-folytonossági és
katasztrófaelhárítási terv

Lépj velünk kapcsolatba!

    Név (*)

    Céges e-mail cím (*)

    Cégnév (*)

    Telefonszám (*)

    Melyik terv?

    Üzletmenet-folytonossági tervKatasztrófaelhárítási terv

    Üzenet


    Ők már minket választottak

    gdpr-okosan partnerek