Az üzlet-folytonossági terv (BCP) egy olyan egyedi, cégedre szabott eljárásmód, amely üzleti folyamataidra fókuszál egy bekövetkező krízis alatt. Ez a részletes kockázatkezelési terv segít, hogy céged gyorsan és költséghatékonyan reagálhasson a káros eseményekre.
Készülj fel a krízishelyzetekre
üzletmenet-folytonosság és katasztrófaelhárítási tervekkel!
A koronavírus megnehezíti vállalkozásod működését?
Maradj stabil válsághelyzetekben is BCP- és DRP krízisterveinkkel!
Üzletmenet-folytonossági terv
Business Continuity Plan (BCP)
Katasztrófaelhárítási terv
Disaster Recovery Plan (DRP)
A katasztrófaelhárítási terv (DRP) célja, hogy megvédd vállalkozásod technikai hátterét válsághelyzetben is. Fontos, hogy ilyenkor informatikai eszközeid megfelelően működjenek, azonban katasztrófaelhárítási tervünk kiemelt hangsúlyt fektet a jövőbeni kritikus események megelőzésére is.